Vánoční mládež!

29.10.2019

Jak už mnozí víte, budu mít na starosti Vánoční mládež. A protože se na ni moc těším, mám tady pro Vás rámcový program co se vlastně bude dít:

  • Zdobení stromečku - mládež byla opět oslovena, aby nazdobila vánoční stromeček. Sejdeme se tedy v kostele o hodinu dříve, v 17:00.
  • Vánoční koledy a cukroví - Na vánoční mládeži budeme zpívat taky koledy a jiné vánoční písničky, a atmosféru navodíme také cukrovím. Proto Vás prosím doneste ochutnávku vašeho cukroví, ať už jste ho pekli vy nebo vaše maminky, babičky, ...
  • Sami sobě - to je část vánoční mládeže, kterou já mám nejraději. Vymyslete si každý jednu aktivitu, kterou ve svém volném čase rádi děláte a připravte si k ní asi tak 5 minutovou ukázku. Prosím, abyste nás do své oblíbené činnosti zkusili nějak zapojit, aby to bylo pro všechny přínosné. (Příklad: Pokud mě baví tančit, nachystám si jednoduchý tanec, který potom v rámci svého prostoru naučím ostatní.) Buďte kreativní, fantazii se meze nekladou! Své vybrané aktivity mi prosím nahlaste mailem (estiiiinka@gmail.com), abych tušila kolik nás toho čeká a uzpůsobila tomu program.
  • Dárky - dárky k Vánocům prostě patří a tak i mi si rozlosujeme, komu budeme dávat dáreček. Losování proběhne na mládeži 6. 12., a tak prosím, aby všichni kdo chcete být do tohoto slosování zařazeni, přijďte nebo mi napište. Dárky by měli být hlavně vtipné, můžou jakkoli odpovídat vylosovanému člověku. Cenové omezení je do 50 Kč. Kdo můžete, vezměte i jeden neoznačený dárek, pro ty, kteří v losování nebudou.
  • Vánoční zamyšlení - také nás čeká zamyšlení nad nějakým vánočním příběhem
  • A bude toho samozřejmě mnohem víc



Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky